Online HR

Jedno z nejrychleji rostoucích odvětví personalistiky, které získává na popularitě díky přesnějšímu cílení náboru zaměstnanců.

Online HR označovaný také jako HR marketing propojuje náborovou práci personalisty s online prostředím a marketingovými nástroji.

Příklady aktivit, které online HR používá a kombinuje:

  • budování vlastní komunity potencionálních uchazečů
  • dlouhodobá péče o sociální sítě
  • analytické nastavení kariérních stránek a webu
  • operativní činnosti podle jednotlivých pracovních pozic

Pro atraktivitu společnosti coby žádaného zaměstnavatele je důležitá mj. právě strategie online HR. Může se významně podílet na firemní prezentaci vůči stávajícím i novým zaměstnancům a uchazečům.

Online HR je v zahraničí běžným prvkem náborových kampaní, u nás se postupně rozvíjí a šíří. Cílem online HR je efektivní získávání kvalitních zaměstnanců a podpora spokojenosti stávajícího personálu. Současně cílí na vybudování silnější značky zaměstnavatele /employer brandu/ na trhu a jejího pozitivního hodnocení v povědomí lidí.

 

>> zpět na slovník <<

Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779