Personální marketing

Hlavním posláním tohoto specifického druhu marketingu je strategické, systematické budování dobré pověsti firmy coby zaměstnavatele na trhu práce - tzv. employer brandingu. Využívá k tomu klasických marketingových postupů, jen ve specifické personální oblasti. Personální marketing zahrnuje veškeré fáze zaměstnancovy působnosti ve firmě, tj. od momentu náboru přes jeho přijetí/práci až po odchod z firmy.

 

Personální marketing se snaží přitáhnout pozornost zajímavých potenciálních kandidátů, ale také udržet si přízeň stávajících zkušených zaměstnanců, aby neodešli ke konkurenci.

 

Investice do personálního marketingu se neukáže hned, zato po nějaké době prokazatelně v pozitivních číslech. Zaměstnanci (včetně těch bývalých) totiž fungují na veřejnosti mimo zdi firmy jako objektivní zdroj informací. Pokud o svém zaměstnavateli hovoří pozitivně, velmi to svědčí dobré pověsti firmy na trhu práce, zvyšuje prestiž a celkově přispívá k silné zaměstnanecké značce (employer brandingu viz výše).

 

 

>> zpět na slovník <<

Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779