HR marketing

HR marketing je jedním ze stavebních kamenů značky zaměstnavatele, tzv. employer brandingu. Je to propojení personalistiky a marketingu, které utváří povědomí o dané společnosti uvnitř i navenek.

Slouží k efektivnímu vyhledání nových kvalitních uchazečů, udržuje pozitivní zkušenost těch stávajících a pečuje o prezentaci společnosti coby vyhledávaného zaměstnavatele na trhu práce. HR marketing nabízí dlouhodobá i aktuální řešení zaměstnanecké politiky a jejich kombinace v závislosti na požadavcích společnosti.

Mezi aktivity HR marketingu patří:

  • budování komunity potencionálních uchazečů
  • péče o zaměstnavatelské renomé společnosti
  • péče o sociální sítě
  • způsob komunikace ve firmě i mimo ni
  • zavedení a nastavení kariérních stránek a webu společnosti
  • atraktivní náborové inzeráty a kampaně, prezentace na veletrzích..

HR marketing patří ke strategickým investicím - počáteční vklad se mění v prokazatelný zisk až s postupem času. Pokud mluví zaměstnanci (a také bývalí zaměstnanci) pozitivně o svém zaměstnavateli, zvyšuje to kredibilitu společnosti na trhu práce a společnost se stává žádanou.

Správně aplikovaný HR marketing má vysokou míru úspěšnosti při náborech a dokáže významně posílit zaměstaneckou značku.

 

 >> zpět na slovník <<

Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779