Talent management aneb aneb správní lidé na správných místech

Talent management aneb aneb správní lidé na správných místech
11.9.2018

Talentovaný zaměstnanec = bohatství firmy. Kdo to ale je ten “talent”? Některé firmy považují za talenty pouze klíčové osoby, které mají vliv na výkon organizace. Pro jiné jsou talenty všichni pracovníci, v různé míře a různým způsobem.

Talent management v kostce | Získávání talentů | Identifikujte klíčové kompetence | Jak přilákat talent | Employer branding | Personální marketing | Máme ho, co dál?


Metody náboru zaměstnanců

Metody náboru zaměstnanců
4.9.2018

Metody výběru a náboru zaměstnanců se v průběhu doby mění. Na počátku stačilo zadat inzerát do novin, později se vše přesunulo do onlinu a dnes se již firmy musí hodně snažit, aby obdrželi značku “zaměstnavatel roku”.

Značka zaměstnavatele láká | LinkedIn, zdroj profíků | Facebook | Portály práce | Z vlastních zdrojů | Začněte už ve škole | Úřad práce | Generace 50+


Recruitment neboli nábor zaměstnanců

Recruitment neboli nábor zaměstnanců
28.8.2018

Nábor zaměstnanců může probíhat interními silami (personalista či HR oddělení) nebo za pomoci externích odborníků (personální agentury). Ať tak či tak, cílem recruitera je nalezení vhodného kandidáta pro obsazení pracovní pozice.

Recruitment je proces, který si každá firma vytváří na míru. Počty pohovorů, výběrových kol a testů se liší dle firmy i obsazované pozice. Jaké kroky zahrnuje?


Generace 50+, nový cíl recruiterů

Generace 50+, nový cíl recruiterů
8.8.2018

Se stárnutím populace se musí vyrovnávat všechny evropské země. Spoléhat pouze na mladé dravce již dlouho nebude možné ani v naší české kotlině. Připravili jste na to svůj recruitment?

Stárnutí populace aneb kam sáhnout pro nové lidi | Kdy je čas na důchod | Výhody 50+ | Diskriminace? Ale kdepak...


Personální marketing potřebuje persony

Personální marketing potřebuje persony
10.7.2018

Personální marketing vznikl z potřeby firem hledat na trhu efektivně přesně takové zaměstnance (persony), jaké firma potřebuje a pečovat o ně za pomoci marketingových nástrojů od okamžiku náboru až po jejich propouštění.

Ještě než spustíte náborovou kampaň vámi zvolenými kanály, zamyslete se, jak by měl nový kolega vypadat?


Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779