Nízká nezaměstnanost je dobrá zpráva pro úřady práce, ale pro firmy to znamená málo uchazečů pro otevřené pozice. Každá rada jak nepřenechat dobrého uchazeče o práci konkurenci stojí za pozornost.
Jakou cestou komunikovat? K čemu je HR marketing a kam až zasahuje employer branding? Jak si vytvořit silnou značku?
"Stabilní česká společnost hledá flexibilního a komunikativního uchazeče s pozitivním přístupem...". NUDA! Vymaňte se z inzerátové šedi. Udělejte z vašich inzerátů magnety pro oči a srdce potenciálních uchazečů.
Kostlivci v náborových inzerátech ǀ Typy na šťavnatý náborový inzerát ǀ Kam s ním aneb kde se nejlépe prodat ǀ Pasivní klasika x aktivní kreativa
Hledání zaměstnanců se v posledních letech stává soutěžní disciplínou. Nabídka práce značně převažuje poptávku. A v IT oboru to platí trojnásob. Kde hledat uchazeče s potenciálem?
Ženy do IT světa vnášejí krom srovnatelných technických dovedností i pečlivost, pružnost a schopnost multitaskingu. Využijte jejich potenciál!
Je to vztah, který se rodí v počátečních sympatiích, během času sílí a vytváří pouto, které díky vzájemné důvěře překoná i občasná klopýtnutí. Z pohledu firmy je to nikdy nekončící proces. Práce, která vyžaduje investici časovou i finanční.
Zvučná značka jako lákadlo ǀ Employer Branding o vás řekne víc ǀ Vybudujte si atraktivní značku ǀ Vyplatí se to? Kolik to bude stát?
Firemní kultura se v posledních letech stala jedním z klíčových nástrojů pracovní motivace. Její vliv na úspěch či neúspěch společnosti je zásadní.
Symboly. Hrdinové. Rituály. Hodnoty. Firemní kultura konkurenční výhodou. Personalista - spolutvůrce firemní kultury.
APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477
brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779