Firemní kultura. Lákadlo nebo past na zaměstnance?

Firemní kultura. Lákadlo nebo past na zaměstnance?
20.12.2017

Firemní kultura se v posledních letech stala jedním z klíčových nástrojů pracovní motivace. Její vliv na úspěch či neúspěch společnosti je zásadní.

Symboly. Hrdinové. Rituály. Hodnoty. Firemní kultura konkurenční výhodou. Personalista - spolutvůrce firemní kultury.


Máte v týmu introverty? Využijte to ve svůj prospěch

Máte v týmu introverty? Využijte to ve svůj prospěch
21.11.2017

Na pracovní výkon má kromě dalších kritérií velmi zásadní vliv typ pracantovy osobnosti - tedy zda je introvert či extrovert. Západní kultura nás sice vychovává už od základní školy k týmové práci, přitom za mnoha vědeckými objevy stojí právě introverti.

Máte v týmu introverty? Bývají neprůbojní, přitom mají velký potenciál! Jak podpořit introverty, aby byli v práci spokojení a předvedli se?


Benefity pro zaměstnance - Pandořina skříňka pro personalisty, danajský dar pro zaměstnance

Benefity pro zaměstnance - Pandořina skříňka pro personalisty, danajský dar pro zaměstnance
11.10.2017

Každé firmě dobrý benefit v očích zaměstnanců připíše významné body Jak ale vymyslet v sortimentu benefitů pro zaměstnance něco nového? Můžete si lámat hlavu nad vymýšlením fungl nových triků nebo nasosat inspiraci za hranicemi.

Některé trendy k nám ze západních zemí ještě nedorazily, některé sice dorazily, ale v místních luzích a hájích kořeny nezapustily. Proklepli jsme je za vás.


6 tipů, jak si udržet generaci Z

6 tipů, jak si udržet generaci Z
19.5.2017

Generace Z je v tuto chvíli neprobádaný druh. Vykazuje známky velkého sebevědomí a informovanosti. Inspiruje se napříč kontinenty a nastavuje si svůj žebříček hodnot, ve kterém peníze rozhodně nestojí na prvním místě.

Získat neznamená udržet ǀ Nadšení z pracovní doby ǀ 140 znaků pro společnou řeč ǀ Generaci Z nezahltíš ǀ Přechod mezi realitou a virtuálním světem ǀ Nezůstávej pozadu


Zapomeňte na klasiku, generace Zet na ni neslyší

Zapomeňte na klasiku, generace Zet na ni neslyší
4.4.2017

Na pracovním trhu se setkávají čtyři typy zaměstnanců. Generace Baby Boomers, generace X, Y a Z. Každá z těchto skupin má jiné nároky na zaměstnavatele. Před personalisty je postavena nová výzva. Jak nastavit komunikaci a motivaci dané skupiny zaměstnanců?

Čtyři generace pracovního trhu ǀ Řeč jejich kmene ǀ Zaháčkujte si Z ǀ V práci jako doma ǀ Bez onlinu ani ránu ǀ K Mc Donalds nikdy ǀ Jste připraveni na generaci Z?


Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779