Manažer/ka kvality. Jestřábí oko na pracovišti

20.11.2016

Máte rád/a věci v pořádku? Jste detailista? Vaše oko umí odhalit nedostatky a ihned vás napadá způsob, jak to zlepšit? Jste rozený/á MANAŽER/ka KVALITY.

Manažer kvality je člověk odpovědný za řízení a koordinaci kvality napříč celou organizací. Vytváří interní směrnice a normy kvality a zavádí je do provozu. Následně pak dohlíží na jejich dodržování.

Pracovní náplň

  • Stanovení a optimalizace procesů 
  • Řízení procesu budování, udržování a rozvoje systému kvality dle norem
  • Plánování a kontrola pravidelných auditů dle požadavků norem
  • Aplikace moderních metod a nástrojů managementu kvality
  • Analýza ztrát a neshod ve všech procesech, analýza návrhů na zlepšení, podávání vlastních návrhů na zlepšení
  • Stanovení interních směrnic a norem kvality a zajištění jejich dodržování
  • Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru zvyšování a hodnocení kvality
  • Reprezentování organizace při udělování certifikátů kvality a při zjišťování spokojenosti zákazníků a obchodních partnerů
  • Spolupráce s ostatními manažery
  • Vedení podřízených pracovníků
  • Motivace a rozvoj podřízených pracovníků a nastavení kritérií odměňování

Psychologický profil

  • Efektivní komunikace
  • Výkonnost
  • Samostatnost
  • Plánování a organizace práce
  • Řešení problémů
  • Výborný projev a přesvědčivost

Schopnosti

  • Počítačová způsobilost
  • Ekonomické povědomí
  • Právní povědomí
  • Výborná znalost českého jazyka

Odborné znalosti

  • Management obecně
  • Zásady vedení pracovního kolektivu
  • Time management
  • Personální management
  • Management kvality

Odborné dovednosti

  • Stanovování a optimalizace procesů řízení kvality v organizaci
  • Zpracování plánů řízení kvality v organizaci
  • Řízení procesu budování, udržování a rozvoje systému kvality organizace
  • Vyhodnocování systémů řízení kvality v organizaci
  • Spolupráce s ostatními útvary v rámci řízení a plánování kontroly kvality v souladu s potřebami organizace
  • Aplikace nástrojů managementu kvality
  • Organizace a metody kontroly kvality
  • Metodické řízení vstupní, mezioperační a výstupní kontroly v organizaci
  • Zpracovávání interních metodik, směrnic a norem jakosti a zajišťování jejich dodržování v organizaci

Platové ohodnocení

Průměrně se platové ohodnocení manažera kvality pohybuje kolem částky 53tis. Obvykle se pohybovalo v rozmezí od 32tis. do 87 tis. Kč.

 

Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779