Manažer štěstí

Novodobá pozice, která se stává klíčovou pro dobré fungování horizontálních i vertikálních vztahů. Manažer štěstí působí jako tmelič týmů. Je to charismatický vůdce, který má schopnost vzbudit nadšení pro práci a udržovat pozitivní energii týmů. Lídr, kterého si váží vedení i zaměstnanci. Je neutrální a působí napříč firmou. Proto je často tím, kdo rozdmýchá komunikaci tam, kde to skřípe.

U zaměstnanců pravidelně zjišťuje, zda jsou spokojeni, jestli ví, kam společnost směřuje a jsou s těmito cíli ztotožnění. Zpětná vazba manažerovi štěstí napoví, jaké další kroky jsou potřeba, aby zaměstnanec byl v práci šťastný a nedošlo ke komunikační krizi, nespokojenosti či dokonce odchodu.

Manažer štěstí je velkým dílem personalista, trochu psycholog, poradce a organizátor. Díky jeho správnému fungování získá firma pozitivní pracovní prostředí, dlouhodobě silnou značku zaměstnavatele a díky dobré pověsti také přísun nových uchazečů.

 

 

>> zpět na slovník <<

 

Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779