Máte chuť každý den telefonovat? Nebojíte se mluvit a oslovovat neznámé lidi? Umíte aktivně naslouchat? Ne? Naučte se to v call centru. Staňte se Operátorem/kou call centra a zlepšete si své komunikační a prodejní dovednosti.
Operátor zákaznické linky vyřizuje telefonicky, elektronickou poštou, přes sociální média apod., jednoduché požadavky nebo stížnosti zákazníků přesně podle popsaných pracovních postupů, s cílem uspokojit všechny zákaznické potřeby.
To však není vše.
Uvažujete o změně profese? Nejste spokojeni se současnou pracovní pozicí nebo si jen chcete prověřit, jaké jsou vaše silné stránky? Otestujte se online.
Vstoupit do online psychologického testováníOperátor call centra je často hodnocen fixní mzdou a provizemi. Průměrná mzda je 23tis. Pokud jste však hodně šikovní, umíte nabízet a dobře komunikovat s klienty, může se mzda vyšplhat až na 40tis.
APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477
brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779