Představte si zaměstnance, který aktuálně řeší osobní problém. Ať už se jedná o zdraví, děti či vztahy (pracovní i nepracovní). Nesoustředí se, na klienta se neusměje, nekomunikuje s kolegy, dělá chyby. Takový zaměstnanec je v tomto období zkrátka „nepoužitelný“. Co s tím? Jak pomoci vždy dobrému zaměstnanci? Pomocnou ruku a radu nabídne FIREMNÍ PSYCHOLOG.
Personalisté, HR ředitelé, majitelé firem. Potřebujete přenastavit motivační systém, ale nevíte, ze kterého konce to vzít? Nebo se vaši zaměstnanci nechovají profesionálně ke klientům? Případně u vás ve firmě přetrvává napětí a vázne komunikace? I vám pomůže FIREMNÍ PSYCHOLOG.
Firemní psycholog je relativně nový, smysluplný „bonus“ pro zaměstnance. Vztahy. Motivace. Úmrtí. Stres. Vyvážení rodinného a pracovního života. Výběrové řízení. Fluktuace. Komunikace v týmu. Ve všech těchto oblastech zasahuje firemní psycholog.
Pojďte se podívat, kde a jak konkrétně vám firemní psycholog bude prospěšný.
Chcete, aby byl výběr zaměstnanců efektivní, tzn. rychlý a levný? Firemní psycholog vybere vhodné diagnostické metody a testy. V krátkém čase vyhodnotí silné a slabé stránky uchazeče, jeho charakteristiky a navrhne doporučení. Jednoznačným výsledkem je snížení nákladů.
Rychlé zaškolení a začlenění nového zaměstnance do týmu a pracovního procesu? Sen každého nadřízeného a majitele firmy. Snížení odchodů zaměstnanců ve zkušební době? I tomu dokáže firemní psycholog předejít.
Chcete své zaměstnance nabudit k lepším výkonům. Zvýšit jejich loajalitu. Jenže....permanentky do posilovny a poplácání po rameni už moc nefungují? Upgradujte váš stávající motivační systém. S přispěním firemního psychologa vytvořte optimální nástroj pro zvyšování výkonnosti a kvality práce.
Nezapomeňte! Motivace a hodnocení jdou ruku v ruce. Nechte firemního psychologa, ať vám nastaví jasná kritéria a pravidla. Přizvěte jej k hodnocení.
Chcete mít přehled o vzdělávacích potřebách? Dejte zelenou tvorbě plánu a analýzy vzdělávání zaměstnanců.
Výsledkem analýzy je zjištění mezer ve výkonnosti, které je třeba odstranit. Vzděláváním nebo jiným způsobem.
Postavte rozvoj zaměstnanců na psychodiagnostice. Přece nechcete mít vedoucího, který na to nemá. A naopak. Schopný zaměstnanec s ambicemi a schopnostmi vedoucího, může sedět ve vedlejší kanceláři. Tak proč vypisovat výběrové řízení?
"Nedostává se vám energie, nemáte chuť pouštět se do nových projektů. Práce vás netěší tak jako dřív. Po příchodu domů se svalíte na pohovku a nechcete s nikým mluvit. V horším případě křičíte na své děti a partnera. Samozřejmě kvůli maličkostem.“ Poznáváte některého ze svých zaměstnanců? Nebo je to dokonce váš případ?
Milí zaměstnavatelé, nenechte pocit zmaru a přetížení (u sebe ani svých zaměstnanců) dojít tak daleko. Preventivní programy vás vyjdou mnohem levněji než následná absence. Ta je v případě syndromu vyhoření i několik měsíců.
Měli byste vytvořit takovou náplň práce, která eliminuje nevhodné uchazeče a nadchne ty pravé kandidáty. Čím lépe víte, koho hledáte, tím větší je šance zásahu. Efektivní nábor, hodnocení i vzdělávání zaměstnanců vychází z popisu pracovní pozice. Využijte psychologa a jeho znalosti z psychologie práce, aby vám jej vytvořil.
Dostali jste se do složité životní situace. Chcete profesní změnu. Rádi byste se dále osobnostně rozvíjeli. Firemní psycholog není jen „pomocníkem“ pro manažery nebo majitele. Často se na něj obrací i jednotliví zaměstnanci. A nejen s pracovními záležitostmi.
Nečekejte, že se situace na trhu práce v krátkodobém horizontu zlepší. Naopak. Plánované oživení ekonomiky ji ještě přiostří. Proto se opřete do náborového procesu už dnes.
Potřebuji lidi do týmu„Znám naši firmu. I vrabci na střeše si budou zítra cvrlikat, jaké mám problémy.“ Služba firemního psychologa je naprosto diskrétní a důvěrná. Zaměstnavatel ani nikdo jiný se nedozví detaily ze soukromí zaměstnanců.
Psycholog v určitých intervalech pouze zašle zaměstnavateli obecnou charakteristiku problémů, se kterými se zaměstnanci potýkají. Pokud je problém častý, navrhne možnost řešení a preventivní opatření.
Firma do 150 zaměstnanců |
Firma nad 150 zaměstnanců |
Interního psychologa nevytížíte naplno. Potřebujete poradit jen „jednorázově“ nebo v určitých situacích či procesech. U vás je nasnadě využít služeb externího psychologa. Externí psycholog je placen paušálně a většinou je vám k dispozici téměř kdykoliv prostřednictvím emailu, telefonu nebo v případě závažnějších obtíží i osobně. |
Větší firma, více lidí, více problémů. U vás se spíše vyplatí psychologa zaměstnat. |
Ať tak či tak, firemní psycholog vám může ušetřit i několik desítek tisíc na jednom výběru zaměstnance. Nemluvě o dalších oblastech. A to už stojí za zvážení, nemyslíte?
Hýčkejte si své zaměstnance. Odměnou vám bude kvalitní, stálý a loajální tým, který věnuje svůj čas, zkušenosti i srdce firmě, která stojí za to.
APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477
brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779