Zdá se vám, že jsou zaměstnanci s přívětivostí k zákazníkům na štíru? U konkurence se dveře netrhnou a vaše pobočky zejí prázdnotou? A proč na pobočce v Táborské nejsou žádné stížnosti a na Náchodské si stěžuje každý třetí zákazník. Kde vězí zakopaný pes?
Na pobočkách nemůžete prosedět celé dny, to dá rozum. Navíc se před vámi budou zaměstnanci chovat 100%. Což takhle poslat na výzvědy někoho za vás? Řešení je jednodušší než si myslíte. Aplikujte MYSTERY SHOPPING.
Mystery shopping je fiktivní nákup produktu nebo služby. Jeho cílem je odhalit nedostatky v komunikaci se zákazníkem. Nákup je sice fiktivní, ale je zarámován v reálných kulisách vaší prodejny s reálným prodejcem. Podle předem daného scénáře a stanovených kritérií, která zná jen fiktivní zákazník.
Vkrádají se vám na mysl pochyby o kvalitě prodejců, návštěvnosti pobočky nebo obsahu školení? Využijte mystery shopping a najděte odpovědi na své otázky:
Prodejci vykazují málo uzavřených obchodů po telefonu, i když absolvovali školení na telefonický prodej. Jak zjistit, zda skutečně prodávají nebo jen informují? Existuje „mystery“ po telefonu?
Ano. Mystery shopping má více variant:
Mystery shopping | osobní návštěva |
Mystery calling | telefonát na zákaznickou linku nebo na prodejnu |
Mystery emailing | zaslání emailu |
Mystery delivery | hodnocení přepravních standardů po objednání produktu |
Pracuje v utajení, ale tajný agent to není. Hledá nedostatky, ale ČOIka to není. Může to být muž nebo žena, student, pracující nebo důchodce. Znáte odpověď na hádanku? MYSTERY SHOPPER.
Mystery shopper provede podle předem daného scénáře návštěvu pobočky. Na základě daných kritérií hodnotí obsluhu a prodejní postup, přístup a chování personálu, prodejní a komunikační dovednosti. Zaměřuje se i na vzhled pobočky nebo prodejního místa, líbivost výloh.
Zkrátka, zkušenému „mysterákovi“ neunikne nic.
Po odchodu z prodejny vyplní formulář, ve kterém hodnotí a komentuje dojmy z návštěvy.
Hlavní motto mystery shoppera zní: „Nebýt odhalen, to je to, oč tu běží.“
Nečekejte, že se situace na trhu práce v krátkodobém horizontu zlepší. Naopak. Plánované oživení ekonomiky ji ještě přiostří. Proto se opřete do náborového procesu už dnes.
Potřebuji lidi do týmuMystery shopping využívají:
|
|
Pozvedněte kvalitu svých služeb, hýčkejte si své klienty a zvyšte kredit své společnosti. Využijte Mystery shopping.
Na základě výsledků z mystery shoppingu získáte:
Vynaložte minimální úsilí a získejte cenné informace o vašich zákaznících. Jak se u vás cítí? Hýčkáte je dostatečně? Co by se dalo zlepšit? Vaším cílem je, aby se každý zákazník cítil důležitě. Nezapomeňte! Spokojený zákazník je chodící reklamou.
APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477
brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779