Není úspěšné firmy bez spokojených zaměstnanců. Pokud spokojenost dokážete zvýšit a udržet, snáz dosáhnete lepších výsledků a budete o krok před konkurencí. Jak to udělat? Jedním z nejefektivnějších nástrojů, který vám pomůže ke zlepšení firemního života, je průzkum spokojenosti zaměstnanců. Jak data získat a jak je využít?
Zjistěte, jak může průzkum spokojenosti zvýšit produktivitu a loajalitu vašich pracovníků. Naučte se, jak tento nástroj využít ve prospěch vaší firmy.
Tradiční metody inzerování často už nestačí. Zejména u klíčových pozic může být hledání perfektních zaměstnanců náročnější než kdy dříve. Značnou část pracovního trhu tvoří pasivní kandidáti – ti, kdo novou práci momentálně aktivně nehledají, pro vaši firmu však mají obrovský potenciál. Přinášíme vám 7 osvědčených tipů, jak pasivní kandidáty do vaší firmy přilákat.
Novou práci aktivně nehledají, pro vaši firmu však mohou být skrytým pokladem. Jak pasivního kandidáta oslovit?
Špatné zprávy nesděluje rád snad nikdo. Život ale je o tom, že se občas nedaří. Nejen doma, ale i v zaměstnání. Žebříček nepříjemných záležitostí personalisty nejspíš vede oznámení o rozvázání pracovního poměru nebo neprodloužení pracovní smlouvy. Odmítnutí neúspěšného uchazeče o práci je hned v závěsu za nimi. A možná to je důvod, proč je stále pro některé ‚‚normální‘‘ se tomuto úkonu vyhýbat. Chyba? Ano, chyba. Velká a navíc několikanásobná.
Proč nenechávat na pochybách neúspěšné uchazeče o zaměstnání a jak jim nepříjemnou zprávu šetrně a strategicky sdělit?
Základem kvalitního a efektivního recruitmentu je v první řadě employer branding. Budování značky zaměstnavatele je komplexní a kontinuální činnost, díky které budete dlouhodobě sklízet sladké ovoce. Jedním ze střípků celé recruitment strategie je tvorba náborových inzerátů. Šikovně napsaný text zaujme na první pohled a může hrát klíčovou roli v získávání talentů na dost napjatém trhu práce. Prozradí toho totiž dost i o celé atmosféře uvnitř firmy. Chcete-li v množství pracovních nabídek vyniknout, vsaďte na zaručené tipy.
Jak napsat náborový inzerát, který přitáhne pohledy kvalitních kandidátů? Poradíme, jak prodat nabízenou pozici těm nejlepším uchazečům.
Za poslední roky se v oblasti náborových technik udály docela velké změny. Kvůli pandemii, která nás zasáhla, se během vládních restrikcí život víceméně přenesl do online prostoru a pozornost se čím dál víc přesouvala k sociálním sítím. Na poli recruitmentu si samozřejmě nejlépe stojí profesní platforma LinkedIn, kterou v Česku využívá každý pátý. Jak co nejlépe využít LinkedIn k úspěšnému náboru?
Recruitment na LinkedIn je hudba budoucnosti. Zapomeňte na staré techniky náboru, využijte sílu profesní sociální sítě. Poradíme, jak na nábor talentů.
APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444
Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477
brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779