Čím personalistika přispívá k růstu a úspěchu vaší firmy?

Čím personalistika přispívá k růstu a úspěchu vaší firmy?
7.11.2023

Bez ohledu na velikost či odvětví působení, personalistika je důležitou součástí každé úspěšné firmy. Zaměřuje se totiž na hybnou sílu podniku, na jeho zaměstnance. Je proto naprosto nezbytná pro úspěch a růst organizace. Ale co přesně ta personalistika znamená a proč je pro vaši firmu tak důležitá?

Zjistěte, jak může personalistika a správné řízení lidských zdrojů pozitivně ovlivnit výkony, loajalitu zaměstnanců a inovace ve vašem podniku.


Rozvoj zaměstnanců: Cesta k lepším výsledkům a spokojenějšímu týmu

Rozvoj zaměstnanců: Cesta k lepším výsledkům a spokojenějšímu týmu
13.10.2023

Společnost je tak silná, jak silní jsou její zaměstnanci. A když vaši zaměstnanci rostou, roste vaše firma spolu s nimi. Jaký vliv má rozvoj zaměstnanců na produktivitu a konkurenceschopnost vaší firmy? Čtěte dále a zjistěte konkrétní kroky a tipy, jak vaše zaměstnance rozvíjet.

Jaký vliv má rozvoj zaměstnanců na prosperitu vaší firmy? Získejte tipy a inspiraci, jak vaše zaměstnance rozvíjet.


Průzkum spokojenosti zaměstnanců: návod na úspěch vaší firmy

Průzkum spokojenosti zaměstnanců: návod na úspěch vaší firmy
26.9.2023

Není úspěšné firmy bez spokojených zaměstnanců. Pokud spokojenost dokážete zvýšit a udržet, snáz dosáhnete lepších výsledků a budete o krok před konkurencí. Jak to udělat? Jedním z nejefektivnějších nástrojů, který vám pomůže ke zlepšení firemního života, je průzkum spokojenosti zaměstnanců. Jak data získat a jak je využít?

Zjistěte, jak může průzkum spokojenosti zvýšit produktivitu a loajalitu vašich pracovníků. Naučte se, jak tento nástroj využít ve prospěch vaší firmy.


Pasivní kandidáti: 7 tipů, jak oslovit i ty, kdo teď práci aktivně nehledají

Pasivní kandidáti: 7 tipů, jak oslovit i ty, kdo teď práci aktivně nehledají
21.8.2023

Tradiční metody inzerování často už nestačí. Zejména u klíčových pozic může být hledání perfektních zaměstnanců náročnější než kdy dříve. Značnou část pracovního trhu tvoří pasivní kandidáti – ti, kdo novou práci momentálně aktivně nehledají, pro vaši firmu však mají obrovský potenciál. Přinášíme vám 7 osvědčených tipů, jak pasivní kandidáty do vaší firmy přilákat.

Novou práci aktivně nehledají, pro vaši firmu však mohou být skrytým pokladem. Jak pasivního kandidáta oslovit?


Když ‚‚mlčeti zlato‘‘ neplatí - proč a jak komunikovat s neúspěšnými uchazeči

Když ‚‚mlčeti zlato‘‘ neplatí - proč a jak komunikovat s neúspěšnými uchazeči
10.7.2023

Špatné zprávy nesděluje rád snad nikdo. Život ale je o tom, že se občas nedaří. Nejen doma, ale i v zaměstnání. Žebříček nepříjemných záležitostí personalisty nejspíš vede oznámení o rozvázání pracovního poměru nebo neprodloužení pracovní smlouvy. Odmítnutí neúspěšného uchazeče o práci je hned v závěsu za nimi. A možná to je důvod, proč je stále pro některé ‚‚normální‘‘ se tomuto úkonu vyhýbat. Chyba? Ano, chyba. Velká a navíc několikanásobná.

Proč nenechávat na pochybách neúspěšné uchazeče o zaměstnání a jak jim nepříjemnou zprávu šetrně a strategicky sdělit?


Sídlo firmy

APROFES, s.r.o.
Kounicova 284/39
602 00 Brno
IČ: 26887444
DIČ: CZ26887444

Zapsaná v OR vedeným Krajským soudem v Brně pod sp. zn. C 43477

 

brno@aprofes.cz
Tel: +420 736 642 774
Tel: +420 603 456 779

+420 603 456 779